Toggle the Widgetbar

Termeni si conditii

Protectia datelor personale

  • De ce sa creez un cont cu datele mele?

Pentru ca trebuie sa stim cui facturam si cui trimitem produsele. In plus vom lua legatura cu dvs prin telefon si/sau email pentru confirmarea comenzii si alte detalii.

 

  • Cat ma costa sa creez un cont cu datele mele?

Nu costa nimic. Nici o taxa de cont, nici un comision minim sau anual. Veti plati numai pentru produsele comandate.

 

  • Cine vede datele personale?

Dumneavoastra si managerul de magazin. Datele nu sunt publice si nici nu vor fi ulterior vandute sau oferite altui operator economic.

Comenzi

  • Pot sa comand pentru clientii mei finali?

Sigur ca da. Intrati in contul dvs, iar la datele de livrare introduceti adresa clientului dvs. Puteti plasa comanda, faceti plata, iar factura ajunge la dvs si produsele la clientul dvs.

 

  • Ce opțiuni de plata sunt disponibile?

Puteti plati comenzile in avans prin depunere in contul SC MaboBanat Vest SRL, RO97BTRLRONCRT0399887201 deschis la Banca Transilvania. Dupa confirmarea platii, va expediem comanda la adresa indicata la plasarea comenzii.

 

  • Pot schimba un produs cu un altul sau adauga altele inainte de a face plata?

Da, puteti incarca in comanda un nou produs sau sa schimbati un produs cu un altul, pana la efectuarea platii. Acest serviciu este gratuit pentru tine insa trebuie sa stim cum va arata comanda finala.

 

  • Pot comanda fara TVA?

Nu, produsele sunt cu TVA inclus in pret, SC MaboBanat Vest SRL fiind firma inregistrata in scopuri de TVA.

 

  • Exista o valoare minima a comenzii sau a unor cantitati minime de comanda?

Nu.

Transport

  • Cat costa transportul?

Transportul produselor comandate este gratuit pe tot teritoriul Romaniei.

 

  • Care companie de transport este folosita pentru expedierea comenzilor?

In functie de marimea coletelor, firmele de curierat pot fi alese de catre SC MaboBanat Vest SRL astfel incat sa asigure o expediere in siguranta si in timpul cel mai scurt.

 

  • Care sunt timpii de livrare?

Nu toate bunurile pe care le oferim spre vanzare se afla in magazinul din Timisoara. Deci, putem livra imediat sau cu un termen de expeditie 4-10 zile lucratoare de la confirmarea platii.

 

  • Eu sau clientul meu dorim livrarea intr-o anumita zi. Este posibil?

Practic, acest lucru nu este posibil pentru ca nu depinde de firma noastra ci de firma de curierat. Va putem pune la dispozitie numarul de urmarire transport (AWB) si datele firmei de transport si puteti lua legatura cu aceasta.

 

  • Pot obtine numarul de urmarire al transportului (AWB)?

Da, acest lucru va fi indicat in emailul care confirma expeditia comenzii dvs.

 

  • Este posibila o livrare catre tarile din afara Uniunii Europene?

Pentru livrare catre tarile din afara Uniunii Europene, toate costurile de import care rezulta  (inclusiv taxa pe valoarea adaugata,costuri vamale, taxe de manipulare la vama, etc.) nu sunt costuri fixe si nu pot fi incluse in factura proforma. De aceea evitam astfel de livrari si onoram comenzi doar pentru Romania.

Alte detalii

  • Pot utiliza descrierea si imaginile din pagina produsului?

Imaginile si descrierea sunt cu caracter de informare. Intre acestea si produs pot exista diferente usoare de nuanta sau alte caracteristici. Totusi, SC MaboBanat Vest SRL face toate eforturile pentru a asigura o informare cat mai corecta despre fiecare produs in parte.

 

  • Sunt toate produsele oferite disponibile?

Da, produsele prezentate pe site ca disponibile se afla in stoc la partenerii nostri. In cazul in care apar indisponibilitati va anuntam in timp util.

 

  • Montajul produselor este gratuit?

Da, dar numai pe raza municipiului Timisoara.

 

  • Pot anula o comanda dupa trimiterea ei?

Daca nu s-a facut plata si nu s-au expediat bunurile, desigur, cat mai repede posibil. O puteti face printr-un email sau telefonic.

 

  • Ce se intampla in cazul plangerilor?

In caz de reclamatii, va rugam sa ne scrieti la serviciul nostru pentru clienti astfel incat sa putem remedia problema.

Cabrigi.ro utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența Dumneavoastră pe site-ul nostru. Am actualizat politicile pentru a integra în acestea modificările specificate de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Vă rugăm sa citiți modul în care Cabrigi.ro prelucrează datele cu caracter personal. Prin continuarea navigării pe site-ul nostru confirmați acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de prelucrare a datelor. Datele Dumneavoastra pot fi oricand șterse urmând instrucțiunile din document.

Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: office@cabrigi.ro.

În plus, puteți completa formularul de retur și trimite către aceeași adresă de email: office@cabrigi.ro.

Descărcați formularul de retur apasand butonul de mai jos.



Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea navigării sunteți de acord cu modul de utilizare a acestor informații și cu politica de utilizare a cookie-urilor.

+Toggle the Widgetbar